Tvarohová příšera aneb bilance 2.dne

18. července 2011 v 18:17 | Aaliz |  Jídelníčky a tak
Ve spojitosti s dneškem mě tvarohová příšera dostihla dvakrát.

Zjistila jsem, že abych dodržela ty příšerný hodnoty bílkovin, tak už asi čtvrtý den v kuse do sebe hrnu tvaroh. Moc masu totiž neholduju (ne nebojte! nejsem zapřisáhlý vegetarián, jen mi jeden biftek do měsíce bohatě stačí, na další prostě nemám chuť... ) a tak papám tvaroh. Začíná se mi přejídat, zatím to kombinuju s banánem a skořicí, možná to zkusím ukuchtit i na slano, třeba s česnekem a okurkou, to by mohlo být něco jako "tzatziky extra protein light".

Dále jsem byla dnes na masáži. Samozřejmě v rámci hubnoucí procedury, tělo přece potřebuje mezi sportovními dny pročistit :-) ! Vše bylo ok do chvíle, kdy postarší masér hbitě hnětoucí můj celulutidovej zadek prohlásil, že bych měla chodit víc na sluníčko, že jsem prý bílá jak tvaroh!

Dnešní jídelníček:
7:30 ovesné vločky a mléko
10:00 jogut Klasik a müsli tyčinka Fit (tu jsme tam nacpala jen abych nejedla moc málo)
12:15 aljašská treska s kuskusem a mrkví (excelentní rybička a hnusnej kuskus, viz níže)
17:00 jablko
18:00 tvaroh s mlékem, banánem a skořicí.

Nějak později v noci, pokud nebudu spát, tak mám připravenej jeden syreček na zahnání chuti, což jsou jen bílkoviny, tak to sem nepočítám.

Suma sumárum 988kcal 77,5 bílkovin, 126,4 sacharidů, 10,9 tuků

Nejvíce mě potěšilo to, že jsem dodržela bílkoviny a tuky srazila na třetinu toho, co jím normálně. Takhle kdybych jedla každý den, tak za půl roku se budu schovávat za špejlí :-D

Ale abych se jen nechválila. Mezi obědem a svačinou jsem měla celkem velkou pauzu (kvůli tý masáži), šlo by tam vrazit nějaký menší jídlo. Dále jsem pomrvila ten kuskus. Nejsem sice nějakej extra talent na vaření, ale jak jsem zvládla z kuskusu udělat hmotu, která se dá krájet, je mi záhadou. Dále si musím vytknout, že jsem moc nepila (max 1,5 litru včetně kafe), což hodlám zítra napravit!

Mějte se hezky,

Vaše Aaliz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Katherine Katherine | E-mail | Web | 18. července 2011 v 18:48 | Reagovat

no supr :) to pití určitě přidej! to ti schvaluju :) hubená miranda kerr je až moc, ale já měla spíš na mysli, že je fakt obdivuhodný, jak se ty modelky vždycky dostanou tak rychle do formy.. navíc žádný strie, povolená kůže, nic prostě.. masakr.. jinak bmr se dá spočítat podle vzorečku :)http://www.mte.cz/bmr.php

2 Aaliz Aaliz | Web | 18. července 2011 v 18:54 | Reagovat

Díky. Já mám mít BMR tedy 1622kcal, což je divný, protože na něj neměla pohybová tátěž žádný vliv :-/ ASi to maj rozbitý :-D Tak zítra si přidám, navíc se ráno chystám na spinning.

3 mimimilkini mimimilkini | Web | 18. července 2011 v 19:06 | Reagovat

tvaroh je dobry, len to nezabijaj bananom :D ja som tak schudla zo 70 kilo na sucasnych 54,5. ja to radim vsetkym ale nik ma nejak nepocuva tak raz poradim a potom sa uz nestaram. ono s tymi sacharidmi je to tak ze zo zaciatku mozno budu chybat ale iba koli tomu ze to je nezvyk. ja som zvladla bez vecernych sacharidov aj robit do rana, aj rozmyslat a nebolo to az take strasne. a zase tiez som sa dozvedela niekde ze ovocny cukor pokial sa hned nespotrebuje sa hned premeni. tak ziadne ovocie od obeda a ziadna zelenina na veceru. telo si zvykne len sa treba prekonat co zatial zvladne malokto ako si vsimam

4 Aaliz Aaliz | Web | 18. července 2011 v 19:10 | Reagovat

Hm. Tak jo. Tak banánem nedochucovat, ok. Asi budu muset popustit uzdu fantazii ohledně dochucování, páč samotnej tvaroh mi prostě do krku neleze :-D

5 Katherine Katherine | E-mail | Web | 19. července 2011 v 8:29 | Reagovat

moc děkuji za tip :) pokusím se večer tolik nejíst ;) a tvaroh mám fakt nejradši na způsob tzatziki.. česnek, sůl, pepř.. nebo ještě pokud máš ráda pálivé, tak přidej lžičku červené papriky a 1/4 lžičky chilli ;) taky si ho jen přisolím a nakrájím si do něj kápii nebo jarní cibulku ;) vyzkoušej, určitě ti nějaká sláná úprava taky sedne ;)

6 kimi kimi | Web | 21. července 2011 v 12:58 | Reagovat

Taky mám občas problém sníst na oběd aspoň 150g masa (je to třeba) většinou je to pečené kuře, nebo různě upravované právě drůbeží maso. Tak abych se z toho už nepoblinkala tak to střídám s rybou, rybí konzervou (tuňák, makrela, sardinky) nebo vařené vajíčka.  Ale koukám, že zrovna dnes jsi měla tresku ;) Jinak se mi líbí tvůj jídelníček, až na to ovoce v odpoledních hodinách, pokud chceš zhubnout tak tam nepatří.(ovoce jen dopoledne) Ale vycházím jen z tohoto článku, teď si prohlédnu tvoje stránky a možná zjistím, že se hubnout vůbec nesnažíš :) tak to se pak omluvím za mojí kritiku. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama