Srpen 2011

Sobota 27. srpna - jídelníček

27. srpna 2011 v 18:54 | Aaliz |  Jídelníčky a tak
Ahoj,

takže, dnes jsem kalorie nepočítala.

Snídaně: 2 čokoládové koblihy a 350ml mléka
Svačina: Caro s mlékem
Oběd: Sójové kostky s mozarelou a zeleninou
Svačina: 300g nízkotučného tvarohu s domácí meruňkovou marmeládou (máma ji dělá s méně želírovacím cukrem než je v návodu)
Večeře: Těstovinový salát s tuňákem

Dokonce jsem si ten oběd a večeři vyfotila :-)

Pití: 1l coca cola zero, 400 ml mléka, 1l ovocného čaje

Zásluhy jaksi nebyly žádné, odpočívala jsem, spala... krapet jsme uklidila, ale nic mimořádného.

Suma sumáru: to jídlo dnes bylo strašné, cola, koblihy, marmeláda, málo pití, žádný sport... ale co se dá dělat, příště to bude lepší. Jediné pozitivum je, že jsem se nepřežrala a mám silné odhodlání večer nežrat blbosti.

Zpět :-)

27. srpna 2011 v 9:16 | Aaliz |  Nový začátek
Ahoj holky!

Už jsem nějakou dobu ze soustředění doma, tak poreferuju, co se děje.

1) na soustředění jsem přibrala :-( Vážím 77,9kg. Zkouším si namlouvat, že jsou to hlavně svaly - no, aby ne, při sportovací zátěži 7,5-9hod denně - ale na vině bude spíš ta hnusná jídelnovitá strava a hřešení večer - měla jsem dost hlad, když jsme po večeři měli ještě trénink, tak jsem si po tom dala třeba brambůrky, rohlík, pizzu s kamarádkou napůl... :-(

2) tenhle týden bylo tak vedro, že jsem nebyla absolutně schopná sportovat. Byla jsem jednou na tréninku, který měl trvat dvě hodiny, já ale vydržela šermovat jen hodinu... prostě mi bylo z toho horka fakt blbě, bilo mi silně srdce... tak jsem raději nic neriskovala, problémy se srdcem máme v rodině...

3) v neděli jsem byla s přítelem na kolech. 14km jsem jela tři hodiny. Možná to bylo únavou ze soustředění (vrátili jsme se v sobotu), ale spíš to bylo tím vedrem. Pozitivně vnímám, že mi sportování začíná dost chybět, příští týden si musím zajít alespoň jednou na spinning... snad nebude takovýhle počasí.

4) včera jsem byla s kamarádkou v Podolí na plovárně. No, lidí až hrůza, moc jsem si nezaplavala, spíš teda vůbec, jen jsme se válely ve stínu a povídaly si (o chlapech a tak :-).

5) dnes mám celej volnej den a hodlám si číst, válet se, serfovat po netu, vyprat prádlo, najít nějaký zdokonolovací kurz plavání na zimní semestr... Taky možná pojedu koupit žárovku, v naší garsoce nefunfungujou hned dvě :-D

Jo a dnes k snídani jsme měla dvě koblihy a velkej hrnek mléka :-( Měla jsem na to strašnou chuť... ale už se začnu zas krotit, alespoň něco musím shodit... Večer dám k nahlédnutí jídelák...

Pa,

Soustředění

14. srpna 2011 v 10:05 | Aaliz
Ahoj, jen tak rychle poinformuju, co se děje.

Dnes odjíždím na týden na soustředění. Zatím vážím 77,2kg (celkově -2,1kg), což je sice menší úbytek, než jsem po treku na Ukrajině očekávala, ale alespoň něco, že (vkládám jednu fotku z Ukrajiny).

Jídeláky mám podobný těm, co jsem zde prezentovala. Během tohoto týdně jsem byla dvakrát na spinningu a jednou na tréninku.

Soustředění bude hrůza. Třikrát denně dvouapůlhodinový sportovní bloky. Jídlo jak ze školní jídelny, absolutně nevyvážený a nezdravý, dají vám tam klidně párek k snídani nebo řízek k obědu, přestože ví, že tam sportujete :-/ Ble. Budu jim tam tvrdit, že jsem vegetarián, aby mi alespoň dali nějakej sýr nebo tak.

Jedu tam se svojí moc dobrou kamarádkou, už se strašně těším, až spolu strávíme týden :-) A ty večerní kalby... :-) Je tam také lanové centrum, ale nevím, jestli se odvážím.

Až se vrátím, slibuju, že budu pravidelněji blogovat a obcházet jiné blogy.

Mějte se fanfárově,

Začátek sportovního týdne

8. srpna 2011 v 20:36 | Aaliz |  Jídelníčky a tak
Ahoj!!!

Takže, dávám sem můj dnešní jídelníček:

snídaně 7:15 ovesné vločky s mlékem
svačina 9:00 müsli Fit brusinková
svačina II. 11:00 nektarika
oběd 13:00 tuňák ve vlastní šťávě s rajčetem, okurkou a kouskem žitného chleba
svačina III. 16:00 obr rajče
večeře 20:00 tvaroh se skořicí

Suma sumárum: 838kcal, 76,5g bílkovin, 94,8g sacharidů, 13g tuků

Pila jsem v práci 1 kafe s malou lžičkou smetany (nezapočítáno do celkového příjmu), 1 litr obyč vody. Odpoledne jsem vypila 0,75litru vody a teď k večeru 0,5l zeleného čaje.

Večer jsem byla na spinningu a měla jsem pulsmetr. Za hodinu jsem prý spálila 570kcal, ale zdá se mi to krajně podezřelé.

Ještě jsem krapet hřešila: měla jsem dva čokoládové bonbony, ale myslím, že nebyly až tak strašné co se týče kalorií.

Tak to je dnes vše, ještě jsem se raději nevážila, nechám to na jindy, má z toho strach :-)

Mějte se hezky,

Návrat z Ukrajiny

7. srpna 2011 v 20:44 | Aaliz |  Hubnoucí sporty
Ahoj holky!

Před chvílí jsem se vrátila z dovči z Ukrajiny, hodím vám sem postupně pár fotek. No, jedlo se tam všelijak, chleba, salámy, ovesné kaše, místní mastná strava v restauracích... prostě trvanlivá jídla nebo koliba. Myslím, že jsem nezhubla, ale trochu jsem si vypracovala lýtka a přijde mi, že myšelinka kolem pasu je krapet menší. Už mám napsaný jídelák na zítřek, pokud ho dodržím, tak ho sem hodím. Ráno jdu na spinning a tento týden budu každý den mít pohyb, protože v sobotu vyrážím na soustředění.

Jinak fotka je z vrcholu Bliznica. Byla to túra na 6hod, 2hod jen stoupání, poté přechod hřebenu. Celkem jsem byla na čtyřech velkých túrách a zbytek bylo courání po městě nebo prohlídky.