Papů 27/09/2011

27. září 2011 v 17:16 | Aaliz |  Jídelníčky a tak
Jen krátce. Poslechla jsem rady a vyvíjelo se to následovně:

7:15 ovesná kaše: 50g vloček smíchaných s otrubami, skořice, 5 lískových oříšků, 1 vlašský ořech, asi 6 dýňových semínek a lžička medu, k pití Caro s mlékem
8:30 ovocná kobliha v práci :-(
12:30 zeleninové rizoto s kamutem (nebo tak nějak - jedla jsem v menze)
14:15 jablko
16:00 větší dalamánek s paprikou, kouskem okurky a 80g sýra Krolewski (45%) - tři plátky
21:00 plánuju asi 250ml mléka polotučného

Je pravda, že po té sacharidové snídani mě honila mnohem menší mlsná než obvykle. Zase je tu ale strašně málo bílkovin. Prostě jak jím v menze a nechci si dávat maso s knedlíkem, tak moc jiného toho na výběr není. Ale zítra jím doma, tak bude rybička.

Je to trochu lepší? Furt tam ale straší ta kobliha :-( Teď mě mrzí, že jsem si ji dávala...

A jinak pro Barumku: mlsná mě honí nejvíc dopoledne, což by se dalo vysvětlit těmi nekvalitními sacharidy, pak ale i po obědě, nehledě na to, co jsem jedla. Večer ani moc ne.

Dnes nejdu na fit box, jdu šermovat. Ale jenom lehce, bolí mě kolena :-/

Aaliz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 barumka barumka | Web | 27. září 2011 v 17:33 | Reagovat

Jojo, s tema dopolednima chutema mas pravdu, on jeden croissant s naplni k snidani neni zadna slava, kdyz uz, tak si k nemu vzit aspon jogurt a jablko, aby se clovek zaplacl. Odpoledni chute se daji vysvetlit bud moc malym obedem, kde chybely bilkoviny, anebo taky nizkym tlakem - to je treba muj pripad. I kdyz na obed sezeru cely peceny sele, tak si stejne musim dat za chvilku neco sladkyho ke kafi. Ono to je pry ale uplne normalni, telo si totiz rika o rychlou energii na traveni. Jak z toho ven? Zaradit malinkej zakusek. Zdravej samozrejme.

2 katherine-harris katherine-harris | E-mail | Web | 27. září 2011 v 18:33 | Reagovat

ten dnešní jídelníček i s tím koblihem je fajn :) s menzou je vždycky kříž.. buď si dáš energeticky podhodnocený rádoby veganský oběd nebo jsi odkázaná na v oleji plovoucí smažené cokoliv, či omáčka s pěti knedlema :-/ proto tam nechodím, a když už tak jen na salát ke svačině nebo na kafe :))

3 lsza lsza | Web | 27. září 2011 v 22:57 | Reagovat

To se neboj, že by doporučená dávka sacharidů byla moc, to není. Sacharidy by měly tvořit 50 - 70 % celkového příjmu za den.
Jinak já rozhodně netrávím dny v kanceláři. Dost důležité asi je, že vůbec nejím zmatiny typu Mars, Tatranky, keksíky, lízátka, Margotky, bonbony, bonboniery. V mém jídelníčku v žádném případě nenajdeš ani žádné buchty, koláče, rolády, dezerty, čokoládu, sirupy, vafle, palačinky a podobně. Naopak jím tuňáka, kuřecí maso, rýži, zeleninu, ovoce, tvarohy a jogurty, krůtí a kuřecí šunky, cottage aj... :)

4 barumka barumka | Web | 28. září 2011 v 11:52 | Reagovat

Nenech se zmast, u me se meni vaha jak priliv a odliv, takze lepsi mrknout na rozmery primo v popisu, nekdy uvedena velikost ani neodpovida:)

5 barumka barumka | Web | 28. září 2011 v 11:53 | Reagovat

Ve vetsine pripadu to delam presne tak, jak radis, toto byla velka chyba:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama